poniedziałek, 16 marzec 2020 19:40

Urząd Miejski w Ciechanowcu od 17 marca 2020 r. będzie zamknięty dla interesantów

Sokołowscy

Komunikat Nr 2 Burmistrza Ciechanowca w sprawie funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu.

Sytuacja związana z pandemią koronawirusa jest niezwykle dynamiczna, z godziny na godzinę wzrasta ilość osób zarażonych. Tylko właściwa prewencja może ustrzec nas od przykrych konsekwencji. W związku z powyższym Urząd Miejski w Ciechanowcu od 17 marca 2020 r. będzie zamknięty dla interesantów.

Urząd Miejski będzie nieczynny do odwołania, nie oznacza to, że przerywa pracę. Interesanci mogą załatwić swoje sprawy w sposób opisany poniżej.

Reorganizacja pracy Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu od 17 marca 2020 r.

Kontakt z urzędnikami wciąż jest możliwy przez Internet (e-mail) i telefon:

Urząd Miejski w Ciechanowcu

  • tel. 86 277 11 45 fax. 86 277 10 66 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ośrodek Pomocy Społecznej

  • tel. 86 277 11 45 w. 12 lub tel. 86 277 12 57 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Apelujemy do mieszkańców, aby korzystali z tych możliwości załatwiania spraw. Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany, jest on łatwy do założenia i niezwykle pomocny. Adres skrzynki EPUAP: /7d0kley88z/skrytka

Po uprzednim umówieniu wizyty w urzędzie mieszkańcy mogą załatwić następujące sprawy:

  • sporządzenie aktu zgonu oraz aktu urodzenia (USC, tel. 86 277 11 45 w. 25)
  • wydanie dowodów osobistych (Referat Spraw Obywatelskich tel. 86 277 11 45 w. 29)

W pozostałych, niecierpiących zwłoki przypadkach, możliwe są wizyty w urzędzie po uprzednim umówieniu telefonicznym z konkretnym urzędnikiem tylko w naprawdę pilnych sprawach i przy zachowaniu wytycznych sanitarnych. Lista telefonów dostępna jest poniżej.

Zobowiązania wobec Gminy można regulować na podane numery rachunków:

  • podatki:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    67 8749 0006 0000 1241 2000 0030
  • odpady komunalne:
    Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu
    03 8749 0006 0000 0084 2000 0130

Do budynku Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu wpuszczani będą tylko:

  • dyżurujący pracownicy
  • osoby, które chcą załatwić wyżej wymienione sprawy, będąc wcześniej umówione telefonicznie

Sposób pozostawiania dokumentów określą urzędnicy, w rozmowie z interesantami.

Numery telefonów:

  • Burmistrz - tel. 86 277 11 45 wew. 15; kom. 510 232 546
  • Sekretarz Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 20; kom. 531 929 093
  • Skarbnik Gminy - tel. 86 277 11 45 wew. 30; kom. 519 198 418
  • Obsługa Rady Miejskiej - tel. 86 277 11 45 wew. 41, kom. 502 266 352

Referat Inwestycji

  • Kierownik - 86 277 11 45 wew. 40,
  • Ochrona środowiska - tel. 86 277 11 45 wew. 40
  • Odpady komunalne - tel. 86 277 11 45 wew. 44, kom. 506 761 613
  • Zamówienia publiczne, fundusze unijne - tel. 86 277 11 45 wew. 40
  • Działalność gospodarcza - tel. 86 277 11 45 wew. 31
  • Mienie komunalne - tel. 86 277 11 45 wew. 31, kom. 508 325 577
  • Zagospodarowanie przestrzenne - tel. 86 277 11 45 wew. 24
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi - tel. 86 277 11 45 wew. 31
  • Ewidencja zabytków - tel. 86 277 11 45 wew. 31, kom. 508 325 577

Referat Organizacyjny

  • Kierownik - tel. 86 277 11 45 wew.16, kom. 511 365 464
  • Archiwum - tel. 86 277 11 45 wew. 35
  • Biuletyn Informacji Publicznej - tel. 86 277 11 45 wew.16, kom. 511 365 464
  • Informatyk - tel. 86 277 11 45 wew. 36
  • Szkolnictwo, stypendia, dodatki szkolne – Tel. 86 277 11 45 wew. 35, kom. 669 648 144

Referat Spraw Obywatelskich

  • Kierownik - tel. 86 277 11 45 wew. 29, kom. 505 253 250
  • Ewidencja ludności - tel. 86 277 11 45 wew. 29
  • Sprawy wojskowe, ochrona ppoż. - tel. 86 277 11 45 wew. 29

Referat Finansowy

  • Wymiar podatkowy - tel. 86 277 11 45 wew. 18
  • Księgowość podatkowa - tel. 86 277 11 45 wew. 18
  • Księgowość budżetowa - tel. 86 277 11 45 wew. 14

Urząd Stanu Cywilnego

  • tel. 86 277 11 45 wew. 25

Ośrodek Pomocy Społecznej:

  • Dyrektor - tel. 86 277 12 57 lub 86 277 11 45 wew. 12, kom. 506 068 910
  • Świadczenia socjalne - tel. 86 277 11 45 wew. 27
  • Świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, Karta Dużej Rodziny - tel. 86 277 11 45 wew. 27
  • Świadczenia wychowawcze 500 +, 300+, dodatki mieszkaniowe i energetyczne - tel. 86 277 11 45 wew. 27

Biuro Zamiejscowe Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem:

  • Komunikacja - tel. 86 277 11 45 wew. 26 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Burmistrz Ciechanowca
Eugeniusz Święcki